16 februari 2010

Wilmer är en stor pojke nu!

Det är bara att inse. Daniel har börjat jobba och jag jobbar halvtid nu de 2 sista veckorna i februari. På dagarna är Wilmer hos dagmamman Carina, vår granne.

Inskolningen gick bra för pappa och Wilmer och det fortsätter peppar peppar att går bra. Han grinar och är lite ledsen när vi kommer in på morgonen och slutar gråta så fort jag stänger dörren. Men det känns i mammahjärtat. Jag skulle också kunna tänka mig att vara på dagis om dagarna och bli ompysslad och leka faktiskt.

Jag håller på sammanställer allt material som jag ska skicka in till PHS, nu är det "bara" prövning i historia A, simintyg, synintyg och högskoleprovet kvar. Känns rätt gött faktiskt. Simintyget ska jag fixas i helgen.

Annars rullar allt på som vanligt. Wilmer har till min stora fötjusning börjat med hans roliga ansiktsuttryck igen som han gjorde när han var liten. Största skillnaden nu är väl att han ser ut som en tandlös gubbe istället för en förvånad bebis :)

Inga kommentarer: