07 oktober 2007

Het potatis på playlisten nu.

Lars Winnerbäck - Innan mörkret faller
"innan morgonen kommer
vill jag lämna några varma rader
kanske möter vi en vår igen
jag ångrar inga steg vid din sida
jag vattnar dina växter än
jag har förlorat dagar och ett hopplöst år
det är som jag känner när åskan går
och du blir aldrig en vän igen
en mot en
tills morgonen kommer"

Everclear - Wonderful

"Promises mean everything
When you're little and the world is so big
I just don't understand how
You can smile with all those tears in your eyes

When you tell me everything is wonderful now"


The spill Canvas - So much

"How does it feel to know you're everything I need
The butterflies in my stomach
they could bring me to my knees
How does it feel to know you're everything I want"

Matt Nathanson
Oh my cheeses god. Skaffa hans senaste album, skaffa alla hans album ffs, FANTASTISK man! Sit back , relax and enjoy this wonderful man.


Inga kommentarer: