10 oktober 2007

Skrytdax

Brace yourself.

Jag är glad, jätteglad. Blev utsedd till "Sveriges bästa MBB säljare" (Mobila Bredband, bra skit btw) av en stor operatör (börjar på T slutar på 2) Tävlade mot ungefär 60 säljare i runt om i landet. Som alltid, bäst när det gäller. Annars mest lat. Mitt pris: Lika många trisslotter som sålda prylar, det blev ett gäng. Så skrapa fram minst en miljon står överst på min "to do list"

Ska be Daniel att skrapa för han verkar ju onekligen ha tur i spel. Som sist när han lånade 100 kr kontant utav mig för inträde och garderob till krogen så kom han hem dyngrejk mitt i natten när jag låg och sov och väckte mig med att kasta 15 hundralappar i sängen och säga "Hääeer fåår duuh älsschkliiing jag vann lite pengar, du fåååhr ränta" Då hade han stoppa in 60 kr i nån maskin. You lucky bastard. But i like it, keep it up darling! :)

That's all, thank you for listening. Over and out.


Inga kommentarer: