29 juli 2008

PAPI PAPI!!!!

Vecka 31.... Vad tiden går, helt otroligt att vi ska ha barn om en sisådär 9 veckor...
Jo de är papi som gästskriver lite och jag ville bara berätta lite om våran tid som havande.. Min älskling bär ju som sagt på vår lille karate kid , man kan ju iaf tro de:) Ibland sticker de en ut en liten fossing som avslutas med en round kick med påföljande kick kombination.. Jag börjar fundera om de är en liten ninja där inne i magen.. Men härligt är de och jag är så stolt över älsklingen som aldrig gnäller och är världens sexigaste mamma. Livet leker verkligen nu, vi börjar som smått komma iordning där hemma i nya huset och snart kommer vår älskade lille pojk till världen. (Längtar så mycket). Älsklingens rygg har de senaste dagarna faktiskt varit bra (peppar peppar) med lite känningar då och då.. Och jag är så glad varje sekund när hon mår bra för de är både fysiskt och psykiskt påfrestande för kroppen att vara gravid. Men älsklingen biter ihop och kämpar på och du ska ha all cred för de älskling, jag älskar dig gumman.

För övrigt har fotbollen rullat igång lite smått ska precis iväg på träning och nästa vecka börjar min semester JIIIOOOO:):) ska fara upp med min papi till piteå och hälsa på svärmor och svärfar med tillhörande släkt.. ska bli grymt skoj, Nolia mässa och grejer...

Ha de så bra/ Papi Daniel

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad söt du är älskling :)

Älskar dig med!