09 november 2008

Fars dag!!

Ja då firade man sin första fars dag idag då. Wilmer vaknade som vanligt vid 5 snåret och de bjöds på frukost på sängen dock bara till wilmer då:)

Lite senare på dagen var de stor kalas i Skärplinge då släkten firade Matilda 18 år (min systerdotter) och farsdag. Wilmer sov mest igenom hela kalaset men en liten glimt fick de väl iaf av honom vid måltiderna. Här kommer lite bilder som är ganska färska på honom.. I fredags vägde wilmer 4410 gram så de syns kanske att han har blivit lite " mättare". För övrigt så har Wilmer börjat röra på smilbanden och de är en underbar känsla när han småskrattar åt en.



Jag kan flyga jag e inte rädd!













Min fina stickade dress som jag fått av mormor.














Minst sagt avslappnad i Pappas armar.













Finklädd på kalas!










Världens vackraste Wilmer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Daniel till din första Fars Dag. De är förståss en härlig känsla och lille Wilmer är ju bara så underbart söt. Jag ser att ni har de bra och njuter av er lille son,de räcker en bra bit för en moster. Puss och Kram till er alla tre. Kicki och Nisse.(lite) avundsjuk på Pelle och Bosse...

Anonym sa...

Vi tittat på dig varje dag och längtar mer o mer men du kommer ju snart. Du är så söt och tänk vad mormors kläder passade bra det var ju kul.
Älskar er puss o kram!