25 november 2008

Superman!















Idag har jag och mamma varit ute i Valbo och handlat med faster och Petra från tyskland. Som vanligt så var det jag som fick mest presenter bland annat denna supersköna plyschpyjamasen. Jag tycke det är jätteroligt att vara med på kort. Här poserar jag på min fårfäll Ludde. Mamma säger att jag väger drygt 5 kilo nu och är ungefär 55 cm lång. Hon säger också att jag är världens sötaste och snällaste bebis. Inatt sov jag i min egen säng och jag glömde bort att äta för att jag sov så skönt. Efter nästan 5 timmar vaknade jag och höll på att hungras ihjäl. Sen sov jag 3 timmar igen. Skönt!

Puss o Kram Wilmer

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud så bedårande söt man kan vara då. Jag måste ju ta och komma ut och pussa lite på honom . det var ju för längesen nu. Hoppas det är bra med er. Kommer att vara hemma i två veckor nu. Vi kan väl ses då nåt?Sköt om er. Kram Marie

Anonym sa...

Ja han är för go lille wilmer.. självklart måste du komma och hälsa på de vore trevligt.. de är ju inte så långt att åka. vi kan höras i veckan.. kram vicky

Anonym sa...

Du är verkligen jätte söt, och stor har du blivit, Vi längtar så tills ni kommer upp.
Älskar er puss o Kram..Mormor Morfar

Anonym sa...

Nauwww, såå söt han är!! puss & kram

Anonym sa...

Å moster längtar efter sin lilla stålman syns snart hälsa mamma å pappa älskar er!!!

Anonym sa...

ÅÅÅ hur gullig får man vara....

Saknar er allesammans...

syns när ni kommer upp (till kylan) xD

ha de bra.. <33 älskar er alla...

pussa å krama Wilmer fån mig nu..

Anonym sa...

Vilken riktig superhjälte! Bara så snygg!Pussåkram