25 mars 2010

Sådär!

Nu är jag tillbaka efter min månadslånga oannonserade bloggvila. Ni ska få uppdateringar i punktform och lite bilder.

*Jag har numera vant mig vid tanken vid att min kära sambo är 30 år.
*Jag har skickat in min ansökan till Polisen och har blivit kallad till språkprov och inledande samtal den 15 April.
*Högskoleprov 10 April
* Prov i Historia A den 17 Maj (det är pga detta jag inte kommer vara behörig att komma in på polishögskolan i år. Jag kommer nog inte klara provet för det är så in i helvete mycket så jag inte ens orkar börjar plugga.)
*Wilmers liv leker på som vanligt, han går hos sin kära dagmamma och verkar trivas oerhört bra där vilket är skönt.
* Jag ska gå ut på krogen i helgen, ja ni hörde rätt, det är ta mej fan otroligt. Kommer känna mig som en utomjording. Dessutom ska jag ut med 2 yppiga ungdomar med krogvana. Jag minns inte ens hur man gör.

Frågor på det?


Här är en gammal fin pall som jag hittade på loppis som blev till en härlig liten pall på toaletten. Passar bra till Wilmer sen när han ska nå upp och nu är den prydnad.










Såhär somnade Wilmer en kväll, han skulle gräva efter guld i soffan (han vet nämligen att vi brukar gömma tvdosorna där) men han somnade, sötnosen.












Snygg frilla!













Här kramar han sitt favoritkort på mormor.













Såhär är det också skönt att somna medan pappa klär på pyjamasen.

3 kommentarer:

Matilda sa...

Krogvana?;) Ska jag ha det? :P Hahaha det kommer bli awesome :-D

Mormor morfar sa...

Gu va söt han är! vi längtar så efter lill gubben. Ja efter er också såklart.
Om ni inte kommer upp, så får vi försöka komme ner, men det är mycket på jobbet nu. Om inte förr så kanske i Maj.
Älskar er puss o kram!

moster sa...

Mosters gobit ha e sååå söt längtar efter han...
Krama charmtrollet från moster