27 mars 2010

Wilmer söver mamma och pappa.

Wilmer har börjat böka lite nu på kvällarna, han har kommit på att det finns roligare saker i livet än att sova, så nu i veckan har vi gått in och lagt oss i sovrummet med honom för att han ska somna, där ligger han och grejar en stund sen somnar han. Igårkväll gick vi båda in och la oss i sovrummet med Wilmer då följande diskussion kom upp efter en lång stund..

Vi trodde Wilmer precis höll på somna så vi viskade så tyst vi kunde..

Jag: Gud vad trött jag är..
Daniel: Du kommer säkert somna för natten här som vanligt
Jag: Ja det kommer jag garanterat göra, kan du inte ligga här själv med Wilmer?
Daniel: Jo, gå titta på tv du då.
Wilmer: M-m (betyder ja)

Varpå Wilmer är påväg ur sovrummet för att titta på tv utan oss. Vår tok-gubbe, vi vred oss i skratt det var så klockrent precis där och då.

Kvällen slutade med att vi efter Wilmer somnat la oss i soffan och skulle kolla let's dance. Jag somnade efter 4 minuter. Fredagar är inte speciellt långa dagar här på vretvägen.

Inga kommentarer: