16 augusti 2007

Nu ska vi se här..

När...
Somnade du igår? Mellan 4 och 5 hostade jag mig till sömns.
Skrattade du senast? Idag när jag pratade i telefonen.
Grät du senast? Oj det var lägensen, i Juni någongång tror jag.
Gjorde du senast något du inte egentligen ville göra? Igår när jag stannade kvar på jobbet när jag egentligen var sjuk och ville gå hem.
Gav du en komplimang senast? Imorse


Vem..
Kramade du senast? Nils
Saknar du? Daniel
Kysste du senast? Daniel
Kan du skratta riktigt högt med? Alla som vill, speciellt Daniel, Jossi och Charlotte
Skulle du vilja se ut som? Mig själv helst, alla skulle bli så förvirrade annars.
Gjorde dig arg senast? En föredetta vän.


Kan du..
Simma fjärilsim? Ja jag vill gärna tro det iaf.
Stå på ett ben? ja, jag kan tillomed stå på 2
Sjunga riktigt höga toner? Kan och kan, jag gör det hellre än bra.
Rita snyggt? Ja jag är en jävel på att rita Bamse.
Baka? Oo ja! Världens godaste muffins!
Göra volter? hmm jag kan säkert men jag är för feg för att prova.
Hoppa upp på en häst med sadel? Ja, utan sadel också.
Ditt eget mobilnummer? Jag har sifferminne som en gud.


Har du..
Pallat äpplen? Nä faktiskt inte.
Tagit en främling på rumpan? Isåfall av misstag.
Tappat något värdefullt i toaletten? Ja mitt cardcase, det var ingen trevlig historia.
Skrikit åt en lärare? Ja det har jag alldeles säkert.
Blivit dumpad? mjäh, det har alltid varit på mitt eller bådas initativ.
Förlorat någon nära vän? Ja tyvärr, miss you Eddi.
Varit i Asien? Inte ännu.
Kysst någon och sedan ångrat dej? Ja, det har hänt.

Inga kommentarer: