28 augusti 2007

Nu är det jul igen?

Nu kommer kylan, det vet jag. Det har mina torra läppar berättat för mig. Dessutom kom jag på mig själv idag med att jag snart fyller år, och då är det inte länge kvar innan den första snön faller hemma i norraste norrland. Det känns ju aningen kasst med tanke på vilket skitväder vi haft hela sommaren.

En lite resa utomlands hade suttit perfekt nu, men ledighet kommer väl knappast på fråga just nu. Får drömma mig bort med härliga semesterbilder tillsvidare..











Stella och min favorit i Grebbestad.











"Dyker" i poolen i Turkiet.











Promenad på gatorna i Paris.











Fiske i Norge.











Blomma mellan tårna i Spanien.

Man bli inte lite sugen på att rymma iväg på lite äventyr när man tittar på gamla bilder. Bäst att sluta upp med det och återgå till verkligheten. Dvs jobba, äta, diska, duscha, tv, sova och längta till torsdag. Saknar dig mitt hjärta!

Inga kommentarer: