19 september 2007

Gratulationer att ni två blivit ett.

Visst är det magi när mänskor bli kära. Att det bästa lyfts fram när man står varandra nära. Och att två kan bli ett genom ljuv romantik, är knappast en följd av någon logik. Två halvor som växer tillsammans blir hela, när glädje och allvar är sånt man vill dela. En lycka det är att ni funnit varandra. Att ni går på en väg ni båda vill vandra.

Denna jättefina text fick jag skickad till mig på ett kort av min älskade syster. Sen la hon ut det här fina (not..hrm.. tack..) kortet på mig. http://www.family.se/vi/1016660.htm?ca=5_a

Fick världens kanske största blombukett av min älskade älskling när han kom hem en hel dag tidigare än han brukar bara för att jag fyllde år! :D

Nu ska Daniel bjuda mig på mat och sen ska jag fortsätta ha världen bästa födelsedag.
Tack Ankan och Nettan för det jättefina födelsedags-MMS:et.


Inga kommentarer: