04 september 2007

Ett Gästspel från pojken din, i Stockholm!!!

Fick en underbar lycko känsla idag på jobbet,,, jag är så kär och det bara pirrar men framförallt min älskling ska flytta in. Många kanske tycker att de går för fort och att man ska vänta med att flytta ihop tills efter man har varit tillsammans ett tag, men vad spelar de för roll när man vet att man träffat den rätta. Jag är nog världens lyckligaste pojke just nu. Har ett jobb som jag tjänar väldigt bra deg på, Känns bra med fotbollslaget och träningarna ger bra fysisk form men framförallt jag har världens bästa flickvän, och vi, vi ska fan i mej flytta ihop. Livet leker just nu och känner mig så trygg med dig Vicky du är verkligen en helt underbar tjej som alltid ställer upp. Det känns som jag har kännt dig hela livet och bara gått och väntat på att du ska ploppa fram ur ett ägg och dela min kärlek, som en jävla jesusgrej:).. Jag ser verkligen fram emot framtiden och att få tillbringa sambolivet med dig. Hoppas du har överseende med att jag piper iväg några dar i veckan och jobbar men de kommer säkert att lösa sig med jobb närmare hemåt.

Tack för att du finns älskling
/Daniel

2 kommentarer:

Anonym sa...

gulligt :)

Anonym sa...

vafan vicky..