26 september 2007

Snabb uppdatering i vad som händer i mitt liv, för de nyfikna.

*Har målat o och inrett nya köket med nya möbler och prylar (Snyggare kök har jag aldrig haft)

*Jobbar i vanlig ordning, nu lite mer helger än jag brukar (Vi ska bli onödigt rika)

*Har en inflammation i armbågsleden som håller på att dödar mig (Don't even ask)

*Har köpt färg och ska måla o hallen i helgen (Hallonrött och vitt)

*Åker snart på Tele2 Awards i Stockholm (Kommer att bli löjligt häftigt)

*Åker snart på kryssning med Ankan, Nettan, Rasmus, Malin och Elskling. (Fylla på spritförråd samt bränna kalorier på asgarvande)

*Gällivare i Jul (Kommer att bli den bästa julen någonsin)

*Jobbar på världens bästa julklapp med Elskling (världens bästa älskling)

För övrigt leker livet på som vanligt, hatar telefonen mer än någonsin om ni undrar varför jag aldrig svarar i den.

puss o kram tavelram

Inga kommentarer: