31 mars 2008

Hej du gamle indian.

Tänkte bara slänga in en uppdatering lite snabbt på min rast.

Påsk.

Påsken spenderades i Gällivare med visionen om en mättare mage, lungorna fyllda av friskluft och skoteravgaser och en något mer brunfärgad hud. Hur gick det då?

Jag gick ner 2 kg, låg i 40 graders feber hela helgen, körde skoter kanske totalt 25 meter. Jippie. Jag var fruktansvärt sjuk men det var ändå kul att hälsa på, minen på mamma när vi klev in i huset (hon hade ingen aning om att vi skulle hälsa på) den var priceless!

Annars då?

Magen växer och nu börjar det märkas på riktigt, jag är nu i vecka 16 och bebisen är ungefär lika stor som ett päron och väger nästa 100 gram (!?) Jag mår illa lite nu och då, mina byxor börjar spänna och brösten gör ont men jag är lycklig. Hårtbrödmacka med kaviar och ost är löjligt gott.

Huset är snart klart och betart, längtar tills vi får det i slutet av Juli vad jag förstod.

Nu blir det lite Donken, tröstäta för att jag saknar Papi :) Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du din gamle cowboy. Love Ya! =)
puss