17 mars 2008

Papi Daniel sammanfattar lite vid sidan om….!!

Det är mycket som händer i livet just nu, jag ska bli pappa något helt fantastiskt spännande. Vi är ju som sagt i vecka 14 och jag säger vi för jag är ju också delaktig i denna underbara resa. Jag måste först säga att jag är verkligen imponerad över att min flickvän Viktoria och alla ni andra gravida där ute orkar med denna omställning som faktiskt eran kropp utsätts för.. De komiska i de hela är ju att de själva ej vet vad som händer med kroppen från ena stunden till den andra, som att ena stunden ligga pigga som fan i soffan och bestämma oss för en film för att strax därefter bara en kort stund lägga sig i sängen och slockna en si så där 3 timmar för att helt plötsligt vakna upp och vara sugna på kinapuffar,, de är bara att pallra sig iväg till kiosken..

Men de roligaste av allt är nog att min älskling en dag satt sig framför mig vid köksbordet och tog upp en varmkorv som hon gjorde i ordning och tryckte i sig, när Vicky äter korv då då står blixten stilla, eller häromdagen tog vi hem en varsin kebabtallrik och smällde i oss.. Korv och Kebab har hon hatat mest av allt så länge vi känt varandra iallafall. Men så är hon ju gravid också..

Men oavsett om du äter korv eller kebab eller så om du sover 16 timmar av dygnet och vaknar och är sugen på polkagrisar så älskar jag dig mer och mer för varje dag som går och jag kommer att finnas för dig för att du ska få en så behaglig resa som möjligt.. Du är så sexig med din lilla putmage och jag är så stolt att du bär mitt barn.. Allt mitt hjärta till dig gumman..

Och efter sommaren går ju flyttlasset lite söderut för vi har ju köpt ett hus i min barndoms by Karlholm, jag längtar verkligen att få flytta dit och rusta och inreda precis som vi vill ha de.. En underbar tid framför oss Älskling och jag njuter verkligen av livet just nu..

Kärare än nånsin

Papi Dani

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej Vicky med karl.. nu har Josefin hittat hit så nu ska jag följa er lilla resa till bebis :-D

Tusen grattiskramar

Anonym sa...

Hej! Vad roligt att du har hittat hit :D

Tack så hemskt mycket, vi ä verkligen jätteglada över vårt lilla mirakel i magen :)