10 mars 2008

Myyyyyys!

Det är en så mysig tid nu så jag hittar inte ord. Jag är kärare än någonsin och mår som en prinsessa!

Lördagen tillbringades i stockholm, vi impulsbestämde oss för att åka iväg och bo på hotell och ägna oss åt min favoritsyssla: Baba badkar!! (jippie)

På väg till sthlm, bus i bilen. Schnygglo.


























Väl framme i ett soligt sthlm, fin skärpa papifotograf.











Vi träffade Charlotte och hennes boyfriend Jimi och sen tog jag med mig Loffe till det jag sett fram emot hela dagen, naturhistoriska riksmuseet och COSMONOVA! Jipppiiee!














Det var inte DÅLIGT kul där vill jag lova. Imax Deep Sea på cosmonovaduken. Det var så häftigt att jag ville kräkas.



















Efter naturhistoriska så gick vi och åt en helt FANTASTISK middag, det var den häftigaste smakexplosionen i munnen ever (typ) Någon sorts köttbit av ren, typ filé. Jättesmarrig potatis ungefär som hasselbackspottis, rödvinbärssås och stuvad savoykål. Det var helt suveränt.

Sen var det upp på hotellrummet och bada skumbad mysa järnet med melodifestivalen. Helgen var priceless, verkligen.

En annan rolig/skum sak som jag å papidani fått för oss på nätterna, ungefär kl 4 så vaknar vi går upp och kissar och dricker vatten. Vi kan inte somna på säkert en timme, vi bara ligger vakna och vrider på oss. Det knäppaste är att båda veta att vi är vakna men vi pratar inte vi bara kramas, jag bara lägger mig på han axel och får en bamsekram i typ 1 timme det är helt underbart, no words just love. Har pågått ungefär 1 vecka nu, nattritualer haha.

I feel great! :D

Inga kommentarer: