13 oktober 2008

Dagens Wilmer

Idag var det dags för ett litet återbesök hos läkaren klockan 10:30 hade jag tid. Först vägdes jag vilket var mysigt för där har dem sån där värmelampa och jag hade gått upp i vikt så de var ju bra, sen klämdes de och bökades med ben och armar och de gillades väl inte så mycket men allting var bra så doktorn gav mig godkänt för hemfärd. På hemfärden inhandlades de lite gotta för ikväll blir det mys och tårta vi ska fira mig. Jag har varit väldigt trött idag men nu har jag precis ätit och kikat runt lite här, så jag ska nog lägga mig igen så jag inte missar allt som händer inatt för då gäller de att hålla sig vaken. jag längtar efter att få åka upp och träffa er där uppe i norrland ska bli så spännande, mamma och pappa säger att vi ska åka upp i jul dem längtar också.. Puss och kram på er alla här kommer lite bilder som pappa knäppte nyss..

/Puss Wilmer

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du är verkligen jätte söt. vilka fina bilder pappa fick på dig.
Vi ser också framemot att ni kommer upp till jul det ska bli jätte roligt, men jag tror att mormor och morfar inte kan vänta så länge vi kommer nog ner i början på novemberg.
puss o kram

Anonym sa...

GRATTIS :-D hoppas att allt gick prima. Söt liten prins ni skapat :-) kramar

Anonym sa...

Mosters lille gobit längtar efter er!!!
Snart får du träffa din kusin.

älskar er!!!