07 oktober 2008

Dan före dopparedan.

Är lite halvless idag, måste avreagera mig lite. Hade lite högt blodtryck sist jag var hos barnmorskan och jag tror att det börjar ta ut sin rätt nu. Hade jättehög puls hela dagen igår och huvudvärk på kvällen. När jag vaknade på morgonen så kände jag mig dyngrak. Fick karusellyrselattacker bara av att ligga i sängen. Och huvudvärken är inte borta. Har pratat med min BM och jag ska in och kolla trycket kl kvart i 2 idag. Svärfar Bo får köra så jag inte vinglar av vägen det vore ingen bra ide. Men i övrigt känns allt som vanligt, har haft förvärkar inatt (som alla andra nätter de senaste 3 veckorna) och jag tvivlar på att vi får träffa vår prins imorgon på beräknat datum.

Jag börjar bli lite less på folk som frågar när han ska komma, hur fan ska jag veta det?!? Jag har jättemycket förvärkar men det säger ju inte ett jävla skit. Han kan ju lika gärna vara kvar i 3 veckor till. Sluta fråga när han kommer för jag VET INTE!

Och sen för att slippa missförstånd så lovar jag på hedersord att jag ska berätta för alla nära och kära NÄR han har kommit, så ni behöver inte fråga OM han kommit heller för det har han inte. Han gillar att ligga i badet, precis som sin mamma. Varför ska man stressa? Han trivs, sparkar runt och lever rövare. Jag tror han har det bra där inne och då får han väl stanna så länge han vill (nästan)

Här är iaf "sista" magbilden innan jag lägger ut någon bebisbild - större än såhär blir vi förhoppningsvis inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag bara längtar jag tills cusse kommer.

hoppas han kommer ut snart :)

ha de bra vicksan och daniel..

lycka till NUUUUU!!!!

älskar er<3333