17 september 2009

Har på senaste tiden..

Känt ett enormt shop-o-holic behov. Tur att jag är ganska bra på att lägga band på mig själv. Har så otroligt dåligt med jobbkläder. Och det är ju i synnerhet nu det märks när är tillbaka efter nästan 1 års lediga hemmatid där man till stor del bott i mysdress. Man kan ju inte ha samma kläder dagarna i ända heller. Det är nog den enda nackdelen med mitt jobb att man inte "kan ha" traditionella arbetskläder som tex snickarbyxor och en t-shirt som min kära sambo. Dessutom så har jag så djävulskt svårt att unna mig själv kläder nu när det finns en intressant liten mini-människa i mitt liv att shoppa till.

Nu har jag iaf efter lite överläggning hittat och köpt mig ett par nya stövlar som kommer i oktober. Vad tycks?

Nu behöver jag bara lite nya kläder så jag slipper gå runt i bara mässingen med mina nya stövlar.

Jag fyller ju år snart så jag får väl önska mig lite nya kläder eller pengar endast till för kläder.

1 kommentar:

Mamma sa...

Ja dom var jättesnygga!
Kram Mamma