29 september 2009

Öronen blöder..

Av allt avtalslyssnande.. jisses vad mycket det är på jobbet nu, har jobbat över 6 timmar de senaste 2 dagarna. Men jag är lycklig ändå det är faktiskt skitkul att det går såhär bra nu, det känns i luften!

Fick en härlig kväll med Wilmer igår, vi skickade ut pappa på äventyr och myste gärnet. Det blev leka leka leka, bada, mysa mysa mysa och sen däckade han och sov som en gris hela natten.

Han är så duktig på att gå nu, han blir bara stadigare och stadigare, igår gick han hela vägen genom hallen. Min prins!

Lustiga saker jag funderat intensivt på denna vecka:

*Vad hela grejen med killar och deras träning är, ungefär som att det gäller liv och död. Har varit fascinerad av Daniels otroliga engagemang i hans fotboll men nu upptäcker jag att fenomenet återfinns angeläget hos samtliga personer med samma intresse av det motsatta könet.

* Att Wilmers "första saker" varit svåra att bokföra. Tex första leendet, första steg, första kryp, första tand osv. Det har inte varit något som jag kan sammankoppla till en viss dag eller en viss tid utan det har på något vis utvecklats fram. Svårt att klubba när det egentligen hände.

Nu ska jag fortsätta göra det som jag gör och har gjort sedan kl 7 imorse. Lyssna på folk som pratar, that's what i do.

Ha en bra dag!

1 kommentar:

mommo sa...

Va.. har han börjat gå?
Vi väntar på lite foton.
Puss o kram Älskar er