27 oktober 2009

Chockskadad!

Imorse fick jag en helt fantastisk överraskning! Jag gick runt på jobbet och skulle hämta lite kaffe, gick in till säljlokalen en sväng och när jag skulle gå ut så står Daniel och Wilmer i dörröppningen! Redan där blev jag förvånad, vad roligt att dem hälsar på tänkte jag. Och sen när jag tittar runt hörnet så står MIN SYSTER med barn där. HELT SJUKT CHOCKAD blev jag! Hon bor ju uppe i Gällivare och jag hade inte en aning om att de skulle komma!!!

Det var grinkalas och chockskador, precis som det ska vara. Helt underbart! :D

3 kommentarer:

A & Lilla P sa...

Vad kul!

syjjan sa...

japp där var vi 1-1 lika
kramizar

mamma sa...

Ja de var väl roligt! att syjjan kom.
De trodde du inte? Andreas berättade inte heller när du ringde, han kom ihåg att det var en hemlighet.
Ha de bra älskar er alla.
Puss o Kram Mamma Pappa