17 december 2009

Bildfiesta!

Drog ur lite bilder ur min telefon, tänkte bjussa på ett par!

Jag och fröken SötAnna var på lunchäventyr på stan och blev aningen starstrucked när vi såg vem som satt i gallerian och osade intellekt Björn Hellberg! Wilmer hittar något intressant i brödhyllan på konsum.


















Wilmer
klädde på sig byxorna alldeles själv, det var enkelt att hänga på dom runt halsen bara sen var redo att möta dagen! Sen har vi mina nya prinsessor, 13 cm färggranna underbaringar!



















På väg på lunchäventyr till polisstationen på lunchen, Oskar- världens längsta människa, får inte ens plats i en vanlig bil. Sen har vi ett litet pennhjärta som mitt favorit evil genius Patrik gjorde på mitt skrivbord. Oväntad fin gest i vintermörkret. Han är inte bara übersmart, han är konstnärlig också. Dessutom är han singel så vitt jag vet, så om någon är intresserad så kan ni bara hojta till så ska jag hooka upp er ;)



















Det är allt för idag, imorgon kanske jag bjuder på en del bilder från förr!

Inga kommentarer: