03 december 2009

Du vet att du är förälder när..

.. du klarar av att sova skönt på sängkantens sista 20 cm hela natten utan att ramla ner.

Det gjorde jag inatt. Wilmer vaknade vid 8 igår kväll och var klarvaken. Jag orkade inte söva honom i sin säng så han fick sova i storsängen. Jag somnade där med honom på sängkanten och vaknade av klockan som min älskling hade ställt åt mig imorse kvart över 5. Skönt!

Nu är det vinter, fy satan vad kallt det är på bussen på morgonen och sen är det svinkallt på jobbet också. Jag önskar mig en sån här i julklapp, den skulle även passa som arbetskläder.

Eller kanske en sån här mer moderiktig, i stickat?

1 kommentar:

syjjan sa...

Men gud va tror jag dör villka rolig dom passar ju jättebra till oss fryslortar jag tror jag tar den översta såg varmast ut:-)
Kramizar