10 december 2009

Vi ska fira våra segrar!

Så låter det på vårt möte varje fredag, det märks tydligt att det går bra för företaget nu och det är verkligen skitroligt att jobba. Jag har aldrig under de ca 5 åren jag jobbat här tyckt att det har varit tråkigt eller ångestladdat att gå till jobbet. Och det mina vänner är tämligen unikt.

Trots att jag sedan augusti tillbringat ca 7 timmar om dagen till att lyssna på inspelade avtal och knappt hunnit med mina andra arbetsuppgifter så har det fortfarande varit roligt att gå hit VARJE DAG! Det tackar vi suveräna chefer och underbara kollegor för.

Idag bjuds vi på Hockey efter jobbet, och imorgon är det julfest. Julfesten kommer bli helt sjuk.

Jag ser fram emot massor med roliga timmar imorgon, och kanske lite smaskiga skandaler (så länge jag själv inte står för underhållningen)

Inga kommentarer: