11 december 2009

Jag hjärta Hockey?

Jag hade fram till igår aldrig varit på en hockeymatch förut. Jobbet bjöd på 3 rätters middag och hockey igår kväll och jag måste erkänna att det var fantastiskt kul! Jag blev otroligt överraskad. Jag engagerade mig och hängde med i matchen på ett sätt som inte alls såg annorlunda ut än fansen på läktaren. Dom klappade jag klappade, dom skrek jag skrek, dom jublade jag jublade. Det var en riktigt angenäm "first moment"

Jag gissade rätt också 3-2 till HV71. Synd bara att jag inte tippade.

Nu återstår det bara att komma fram till ett lag att hålla på. Jag brukar hejja på den som vinner. Varför? För att det gör mig till en ständig vinnare, och jag är inte speciellt bra på att förlora.

1 kommentar:

syjjan sa...

Va kul me hockey näää
måste du ha tackfilm som går på varje gång man öppnar din blogg???
Hoppas ni får kul på festen ikväll själv festar jag med gammelmormor:-)
snaknar er kramizar