29 januari 2010

Resumé av gårdagen.

Igår var jag på hockey för andra gången i mitt liv, denna gång också med jobbet. Det var ytterst trevligt. Vi åt god mat (murkelsåsen och efterrätten var jättegoda) Tyvärr smakade potatisen nästan bara grillkrydda och vi fick en kycklingfilé till. Inte så mycket att säga om den. Men såsen räddade varmrätten totalt!

Igår var den roligaste dagen på jobbet på länge, sista timmarna skrattade jag så jag grät. Jag höll på dö. Jag kan inte förklara det är för internt för att vara roligt.

Kom att lyssna på en låt här under morgonen..

Matt Nathanson - This heartbreak world

Lets all pack up and move this year
Slips the liars and disappear
Leave memories for auctionnaires
And those just standing still
They'll miss the taste of wanting you
Call out your name like I still do
But they never said a word thats true
And they only hold you down

Skön låt! en annan favorit med nathanson är Weight of it all.

Show me where the sun comes through the sky
i'll show you where the rain gets in
and i'll show you hurricanes
and the way that summer fades...
underneath the weight of it all

Den måste lyssnas på!

Så jävla skön hund. Kolla vilket gung han har..

yeah uhu doin mah ball dance..

Inga kommentarer: