31 januari 2010

Skor och scones.

Igår var vi på Perssons 30års fest. Maten var fantastisk och Magnus är en riktig stjärna! Festen var kul som fan vi åt, drack och dansade. Tyvärr så åt jag dubbelt så mycket som jag egentligen borde så det slutade med att jag fick gå hem halv 1 för att jag fortfarande var så mätt så jag inte orkade göra annat än sova.

Jag hade på mig finaste skorna, det var många som delade min uppfattning om att dom ar sjukt snygga. Så tyvärr Daniel du får stå ut med att jag är längre än dig i dessa skönheter:













Eftersom jag var pigg på morgonen så klev jag upp och gjorde en härligt brunch till mitt sovande bakfylletroll. Han fick dinkelscones med linfrön. Fantastiskt goda! Säg till om någon vill ha receptet! det tar ca 15 minuter att få ett par härliga nybakade scones på frukostbordet.

Inga kommentarer: