15 januari 2006

Bakfylleångest.

Hmm, sover jag ännu? nej jag tror jag börjar vakna. Oh vart är jag? tjoh jag är hemma, vilken tur. Vad är klockan? Jag kollar på mobilen, Oh my god, 5 nya sms och 3 missade samtal, jisses varför skriver han såhär? bäst att kolla sända poster. AAAA! VAD HAR JAG SKRIVIT!? nej nej nej nej nej, tjena herr ågren, varit här länge? börjar känna av din närvaro nu. Just det klockan var det, halv 1, det var inte så farligt.. jag undrar när jag somnade, hur fan kom jag hem? just det, den lilla ängeln hämtade mig, när var det? bäst att kolla när jag ringde efter skjuts.. det skulle jag aldrig gjort, vad har jag ringt för rackarns nummer? NEEEJ det är inte sant, säg att jag drömmer! Aj, sluta peta mig i ryggen Ågren, det börjar bli riktigt obehagligt nu.

Bäst att jag bara ligger här ett tag, och summerar mina minnen från igår. Det är ganska dimmigt, oj det är riktigt dimmigt. Ja det är nästan svart. Men det var kul, det minns jag.

Undrar hur min lever mår? den svider, magen svider.. men det var det värt, bästa kvällen på länge.

Bäst att gå upp och hämta lite vatten, jag är nog lite törstig trots allt. Aj fan! jädrans bord, varför står du mitt i vägen? Jag är nog ännu lite yr, mycket yr, men jag mår bra.. än sålänge..

Men sluta svansa efter mig, stick härifrån din ångestdemon! satan vad tung du är, jag orkar inte bära dig på ryggen!

Jag hade kul igår! det var jätte roligt, 15 shots och 3 drinkar, och ett jäkla intag av diverse glädjedrycker på efterskiva.

Nu lägger jag mig och sover ett tag, sen får jag ta i tu med min telefon, den är för närvarande min största fiende.. varför låser man inte in den och sväljer nyckeln när man går ut?

Och man lär sig aldrig heller, ska det vara så svårt?

Men jag hade roligt iallafall.

Inga kommentarer: