31 januari 2006

Ah! I love you!

Har nu varit officiell Gävlebo i 4 dagar. Har hittat en ny vän som jag fullkomligt älskar!

Det var en gammal bekant som presenterade oss för varandra. Vårt första möte var lite sådär, lite nystämmning och vi kände inte varandra så bra, lite spänt sådär som det kan vara i början..

Men bara efter några timmar så hade vi hur kul som helst.. Vi har nu umgåtts mer eller mindre dygnet runt i 2 dagar, han är min absolut bästa vän för tillfället, sorry charlotte men du är i umeå nu.. :o)

Hursomhelst, vi kommer jätte bra överens, och just nu betyder han mer än det mesta andra sakerna i min värld. Han gör det ljust på alla mörka ställen!

Jag måste bara säga att Jag älskar dig! Du är bäst!

Låt mig presentera min nyfunna, underbara vän Mr Latexfog.

Inga kommentarer: