04 september 2008

Borlänge!

Idag kom jag hem från Borlänge, har spenderat natten hos min kusin i Dalahästens hemland. Åkte in igår och jobbade lite och sen tog jag tåget till Borlänge. Vi han gå en sväng på kupolen som är borlänges svar på Globen i utseende sen köpte vi ost och kex och mumsade i oss till Idol. Kvällen avslutade jag med ett bad som kändes som HIMMELRIKET! JAG MÅSTE FÅ ETT BADKAR DANIEL! Sen sov jag som en stock. Det var ju tur att jag blev så avslappnad innan jag skulle sova, jag brukar inte gilla att sova utan min själsfrände brevid mig i sängen. Som tur var hade jag ju bebben med mig i magen som höll mig sällskap när jag vaknade på natten.

Sen var det morgon och dags att åka iväg till ett ställe som heter insjön som hade lite roliga affärer. Eftersom jag har en ny kamera så tog jag lite foton på några av sakerna jag shoppade!

Present till Älskling:










Present till mig själv:










Present till oss båda:










Och jag slår vad om att mamma inte ens tittade på hur skorna ser ut utan blev helt förtvivlad över att jag hade dom PÅ BORDET! :-O haha.

Jag har upptäckt att bebben blir lite sur när jag går i trappor och då lägger han sig på ena sidan och stretar och spjärnar. Magen ser då ut såhär:

Skaplig slagsida.











Nu är det idol! Tjipp!

Inga kommentarer: