23 februari 2009

Bajs..

Idag satt Wilmer i sin bumbo och bajsade på bordet medans jag åt, mysigt jag vet. Men i min nya mammaroll är jag inte ens en tusendels så kräsmagad som mitt forna jag. När jag sedan lyfte ur honom för att byta (vad jag trodde) blöja så upptäckte jag att han hade bajs ända upp till nacken, bumbons fördelaktiga form hade sett till så att allt bajs pressats upp den vägen. Min lilla skitunge! Tur att det både luktar och ser ut som aprikospure än så länge. Det var bara att starta tvättmaskinen direkt! Nu är vi hemma från Gällivare och ska hoppas lite i den efterlängtade hoppgungan!

2 kommentarer:

....... sa...

haahha...ja det händer lätt när de sitter upp...najs...
hur gör man för att få en sån fin bild som du har på Wilmer högst upp? vill oxå ha *L*. Så välkomna hem och skutta lugnt! /Linda

....... sa...

Tack för tipset! /L