11 februari 2009

Har blivit utmanad av min kära vän och kollega Johanna Jossi Hedlund.

Utan inbördes ordning.
4
Av mina favoritprogram på TV:
1) Halv 8 hos mig
2) Desperate Housewives
3) Top Model
4) Vad blir det för mat?

4 Saker som jag gjorde igår:
1) Promenerade
2) Åt sill
3) Köpte godis (till muffinsbaket)
4) bytte bajsblöja

4 Saker som jag längtar till:
1) Sommaren!
2) Att se Wilmer växa upp, börja gå osv etc.
3) Till Daniels födelsedagsöverraskning.
4) Till att få sova en hel natt utan avbrott.

4 Favoritrestauranger:
1) Trattoria Cinque
2) Church Street & Saloon
3) Helt Enkelt bar & kök
4) Akropolis Greken på Brynäs.

4 Saker på min önskelista:
1) En hel natts sömn utan avbrott.
2) En ny stekpanna.
3) En elektrisk bilbarnstol som gungar sig själv.
4) Utomlandsresa

4 Personer som jag utmanar:
Jag vägrar för "kjedjebrev" vidare, av principskäl. ;)

6 kommentarer:

A & Lilla P sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
A & Lilla P sa...

Sovgunga skulle vara toppen!

Här är dock ett annat alternativ som vi faktiskt har hemma. Toppen att använda på dagen när han inte nödvendigtvis behöver ligga ner.

Den har varit en räddare i nöden!

http://www.akta.se/o.o.i.s/65

Anonym sa...

Den där verkar ju kanonbra! Vad kostar en sån där historia?

Faster Annie sa...

Tack för det fina tackkortet
Kramisar faster Annie

Anonym sa...

Hahaha du är go du!
puss & kram

....... sa...

Tittade in här från VMB, så fint du har det :). Och vad söt din Wilmer är! Tittar gärna in igen.
MVH "iväntanstider"/Linda