24 februari 2009

Morgonkaffe.

Vilken härligt solig morgon och vilket gott kaffe(!) efter en relativt härlig natt också! Wilmer somnade till min stor förvåning 21.15 igår och vi gjorde morgon för ca 1 timme sedan. Han har "bara" vaknat ungefär 4-5 gånger inatt så vi har fått ganska mycket sömna ändå, jag hoppas det börjar vända nu.

Inatt har jag jag försökt att stjäla 45 miljoner i min dröm. Det gick inge vidare faktiskt..

Nu ska vi gå till öppna förskolan en sväng och sedan ska jag fundera på om jag ska in till stan och handla nu på förmiddagen och gå på vattenjympa ikväll eller o jag ska träna på FS ikväll och ta handlingen efter det. Hmmm..

Nu har Wilmer hasat sig ur babygymet och ligger och gnäller när han inte längre når sina leksaker.. Det är inte lätt när man är 4 månader.

Inga kommentarer: