20 februari 2009

Kyligt kyligt men härligt härligt..

Nu är jag och Wilmer uppe i Gällivare hos min sida av släkten, vi åkte upp med flyget i tisdags. Det gick jättebra att flyga igen, Wilmers 3:e flygtur. Men det är inte en enkel match att vara helt själv med bebis och väskor, det var ett helt projekt när jag skulle gå på toa på planet men det gick bra! Han var jättesnäll som vanligt och sa inte ett pip under hela flygresan förutom några skratt-attacker!

Här uppe är det freezing, det har varit runt 34 grader nu varje natt. Garanterat myggfritt som syster brukar säga.

Wilmer håller fortfarande i sina internationella mästerskap i ammning på nätterna, inatt åt han 10 ggr vilket förhoppningsvis räcker för en guldmedalj. Han har troligtvis fått någon ful vana och jag har inte orkat ta tag i det och "avvänja" honom men det ska vi göra nästa helg, då börjas operation sova-på-natten för nu börjar jag bli lite väl apatisk av detta icket sovandet.

Det är jättemysigt att träffa familjen igen men vi saknar vår pappa som också saknar sin familj (säger han iallafall).

Nu ska vi gå äta lite god mat och umgås!

(Laddar upp lite bilder sen, har inte med mig sladden till kameran!)

Puss o Kram

Ps. I Love You.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni har det underbart där uppe i kylan, jag saknar er här! =)Kom snart hem! Puss & Kram Jossi

Anonym sa...

Kom hem till pappa nu mina älsklingar jag saknar er där uppe.. Hälsa hela tjocka släkten jag saknar dem också!! /Puss och kram

Anonym sa...

Hej älskling! Vi kommer ju hem snart, saknar dig också. Alla hälsar speciellt Andreas, vi har spelat Zelda idag! Puss o Kram