26 november 2009

Senaste nytt! senaste nytt!
Titta vad som hängde utanför Konsum i Karlholm igår!

Den måste ju ha gjort det eftersom att jag igår fick veta att jag är gravid, ja alltså det var min Svärmor som sa det. Det visste jag faktiskt inte. Tydligen går det rykten på byn om att vi bakar bebis. Konstigt tycker jag med tanke på att jag både dricker vin och snusar som en mumrik, dessutom har jag gått ner lite i vikt den senaste månaden. Det verkar ju väldigt oansvarlig av mig!

Spiral är alltså inte ett preventivmedel jag kan rekommendera, eftersom man tydligen blir gravid ändå.

Jag kan inte hjälpa att bli lite irriterad. Det är en av nackdelarna att bo i en sån liten by. Det bästa folk vet är att skvallra med osanningar.

Dagen innan Wilmer kom såg jag ut såhär, undrar när vår nästa bebis kommer. Jag lär väl märka när magen börjar växa......

1 kommentar:

syjjan sa...

Din knas!!!
Kramizar