17 november 2009

Myskväll med Wilmer!

Ikväll var jag och Wilmer på tuman hand, det blev nakenstäd (för Wilmer alltså, jag var påklädd) Han var så upptagen och koncentrerad när han gick runt med moppen och dammsugaren och drog "smutsen" runt golven :) Han är väldigt hjälpsam, han lägger tvätten i tvättkorgen om man ber honom och likadant med pappaer i pappersinsamlingen. Sen blir han så stolt och smirkar när man säger att han är duktig! Sen blev det lite läsa bok som är hans favoritsysselsättning nu. Sen blev det ett härligt bad som avslutades med lite vällingmys. Han somnade direkt i famnen efter vällingen och det var bara att lyfta över honom i sängen. Då börjar mitt Mammamys! Det är tisdag idag vilket betyder supertv! Halv 8 hos mig, plastkirurgerna/äntligen hemma, house/desperate, hells kitchen och slutligen att somna till Americas got talent! perfekt tablå om man frågar mig!

Föresten så fick jag soyaglaserade kycklingklubbor med risotto och broccoli när jag kom hem. Han är inte lite underbar min älskade storkille!

Inga kommentarer: