23 april 2009

God damnit.

Igår var jag och red lite islandshäst på kvällningen. Det var helt underbart skönt! Solen sken, fåglarna kvittrade och det var lagom varmt och jag fick rida en jättesöt häst som jag gillar :) Jag tror vi har ute på en drygt 2 timmar lång ridtur i skogen. När jag kom hem så smällde hela jag igen, näsan täppt halsen kliade och ögonen rann - Dunderförkylning tänkte jag omedelbart. Men det måste ju såklart vara pollen. Och jag som trodde jag skulle slippa det i år. SKIT OCKSÅ!

Nästa onsdag ska det hoppas, hoppa islandshäst. Det ska bli intressant!

Nu ska jag och Wilmer åka in på en tur till Gävle och handla lite mat och hälsa på jobbet. Ska även åka förbi de nyöppnade myrorna och kolla om jag kan hitta någon schysst gammal lampa att ha i vårt nya vardagsrum som nu börjar att bli klart (eller ja klarARE) Och det måste bli klar så fort som möjligt så vi slipper ha våra gigantiska tv i sovrummet, det ser precis lika förjävligt ut som det känns att ha en enorm tv i vårt sovrum.

Ha en solig dag!

1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Kul att rida men fy så trist med din allergi! Trodde inte det hade kommit så mycket pollen ännu, men tydligen.
Hoppas du gör några fynd på myrorna! =)

Kram