27 april 2009

Jag är smittad!

Ja det pratas om ett tårt-virus som spridit sig bland oktobermammorna som brukar hänga på vmb. Och jag måste ju säga att jag fått lite influensa/er jag också. Här är en halvfärdig "Grattis på 6 månadersdagen-tårta." Alls ursäkter att göra tårta är BRA ursäkter :)

Lock av mmf dekorationer av marsipan.
Vanlig tårtbotten fylld med ett lager hallonmousse och ett lager samt spacklad med geisha-fluff.


Wilmer vaccinerades idag, han sa inte ett ljud. Han bara satt och tittade sig omkring och var inte det minsta berörd av sticken. Han är så duktigt vår lilla prins!

Det gick bra för mig också, jag kollade på utan att svimma, gråta eller spy! Duktig mamma!

Här är lite bilder från påskfirandet i Gällivare! :)

Mysigt i skoterpulkan!















Mor och son!



















Man måste ha ordentliga kläder när man åker skoter, jag tar moffas mössa!















Ammar i snödrivan.














Hoppas ingen ser mig, jag är så sugen!














Nyvaken, ljust i solen!









1 kommentar:

Therese Wahlström sa...

Vilka mysiga bilder! Sååå söt i morfars mössa! =) Riktigt fin tårta, den måste du lägga in bild på i bak- och tårttråden! =) Och visst är det svårt att undgå att bli inspirerad...?

Hoppas allt är bra!
kramar