22 april 2009

Grateful..

Jag har blivit utmanad av Anne att lista 10 saker som jag är tacksam för.

Tur att det var begränsat till 10 saker kände jag sådär spontant.

Jag är tacksam för:

Utan inbördes ordning:s

1. Min underbara fantastiska friska glada son.
2. Att jag har blivit mamma.
3. Vårt fina hus som vi trivs så bra i.
4. Min "ursprungs"familj som jag träffar ofta och pratar med dagligen trots att det är 100 mil mellan oss.
5. Att alla i min närhet är relativt friska och mår bra.
6. Mina underbara vänner.
7. Att jag äntligen efter 23 år lärt mig att inte slösa min tid på oviktiga saker.
8. Att jag flyttade till Gävle.
9. Att jag har träffat Daniel som är min absolut bästa vän, själsfrände och den underbara drömprinsen jag vill leva resten av mitt liv med. Dessutom är han ju enastående vacker.
10. Att jag är lyckligare än någonsin.


Jag skickar utmaningen vidare till: Syskonen och mina kusiner Johanna och soffi, Therese W, Tant Johanna

Nu vill Wilmer säga några ord..

zxxc2e hn

Han menar nog att ni ska ha en bra dag!

2 kommentarer:

Marra world sa...

hejsan
en hälsning från Daniels kusin Marinette i Husum, hälsa :)

Therese Wahlström sa...

Åh kul med utmaning, ska genast göra den! =)

kram