24 april 2009

Gud vilken härligt väder!

Det är 15 grader i skuggan och klockan är inte ens 10! Jiho.

Och föresten det jag trodde var pollenallergi visade sig vara en ritkig dunderförkylning verkar det som. Jag mår som ett arsle idag om jag ska vara riktigt ärlig. Hela huvvet fullt av snor.

Nu ska vi gå ut och njuta av solskenet, jag och min son.


PS. Johanna!
Hittade den här bilden och en massa filmer som innehåller en taxibuss med disobelysning och dvd-skärmar i bak och en härrans masa skrålande av Björn Rosenström och 4 taggade patrytjejer. Vackert.

2 kommentarer:

Nina sa...

ja jag äter tavegyl nu. han ville att jag skulle dubbla dosen av tevegyl och sen skulle jag ta ytterligare en tablett. det är den jag pratade om. står i fass att jag inte ska ta den då jag ammar och även tanten på bvc sa att ja inte skulle ta den. ändå frågade jag honoml 10 ggr om just den tabletten. så jag blev irriterad över att han ville att ja skulle ta en receptbelagd medicin. som inte är bra för barnet.. att man inte dubbelkollar innan oxå.. just då ja ifrågasätter..

men som sagt. tavegylen syftade jag inte på. den åt ja när ja va gravid med. man får ta det man kan.

hoppas allt är bra annars. krams

TantJohanna sa...

Hahahaha vilken härligt bild =) Bra packade eller vad... Måste se resten. I veckan måste vi gå ut och äta gumman! Pusss & Kram