15 juni 2009

Just idag är jag modig!


Natten var nog tuff för lillprinsen, jag tror han lärde sig en massa i sömnen, han sov oroligt och vaknade och var törstig ett par gånger på kvällen. Och när jag och mina kära Daniel gick och la oss alldeles för sent efter vi satt uppe och "låtsas" spelade bort ungefär 20.000 kr på alla bonusslots på bettson (kul söndagsnöje) då vaknade Wilmer och skulle absout vara vaken och krypa runt i sängen. Tillslut blev jag så trött så jag tog honom till vår säng och där somnade han tillslut. På morgonkvisten lyfte jag över honom till hans säng och då sov han fram till halv 9. Men efter vällingen då blev det full fart. Han kröp runt i sängen som vanligt och rätt var det var så satte han sig ( han sitter helst inte annars) och sen var det lite mer akrobatik i form av att stå på knä och hålla balansen medans man viftade med armarna vilket funkade bra. Sen bestämde han sig för att det var dags att ställa sig upp, och det gjorde han av egen maskin och där stod han som ett ljus.


Nu är det väl totlat slut på lugnet när han vågat ställa sig upp.
Förut har han ju förvisso klättrat på diverse grejer men han har aldrig riktigt vågat ställa sig upp mer än på knä.

Nu vill jag ha SOL, det har regnat här konstant i 3 dagar, helt värdelöst. OJ! Nu måste lillsnutten få sova en stund för han somnar här i sin stol av och an medans han äter sin masjkrok haha stackarn.


Vi hörs senare!

1 kommentar:

mormor morfar sa...

haha våran gobit va söt han är.