16 juni 2009

Minitarzan!

Nu är det fullt sjå att passa lillpalten. När han har lärt sig att stå så har även hans förr ganska harmlösa klättrande utvecklats till att blivit rent livsfarligt för samtliga inblandade.

Igår lekte han på vardagsrumsgolvet och pappsen låg på mage i soffan, rätt var det var så kände han något som högg tag i hans rumpa. Och där stod Wilmer och vinglade på tårna.

Idag så släppte jag ner honom på golvet medans jag kokade kaffe, köket och Wilmers rum sitter i princip ihop, då hörde jag lite gnällande och vips då hade han klättrat ner i leksakslådan och kom inte upp igen. Som tur var..































Att krypa in i skötbordets nedersta hylla är också enormt roligt just nu.















Pappa är förövrigt den största idolen nu. Han ropar på Pappa konstant, hela dagarna och när han kommer hem då ska han vara hos honom hela tiden helst.

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar sen kommer Pappa att vara hemma till nyår! Jippi!

Nu ska vi ut i solen som äntligen kom fram efter att ha lyst med sin frånvaro i ungefär 14 dagar nu!

Ha en härligt solig dag!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Naw, lillponken har blivit så stor och självständig, så roligt att se på bilderna vad han pysslar med om dagarna det lilla busfröet!
puss TantJohanna!

mormor morfar sa...

Hejsan
Vilken glad kille, han är ju bara så duktig, en riktig liten gobit,
vi längtar så efter honom.
Man blir så glad när men tittar in i er blogg och får följa med i Wilmers framsteg och hyss,fast det är 100 mil emellan oss så kan vi vara med.
Tack för det! Älskar er.
Hade bra puss & kram.

Papi Daniel sa...

Jag saknar dig också wilmer hela dagarna, men snart är jag hemma jättelänge. ps.. jag saknar dig också älskling;)

Nina sa...

hihi han ser så busig ut!!


å det där brie receptet lät heeelt fantastiskt! :D

hoppas du får en mysig midsommar!