08 juni 2009

Kan inte låta bli att bli..

..att bli lite sentimental när jag lyssnar på mina gamla favoritlåtar. De gamla dängorna som betytt så mycket för mig. Var låt har sitt minne.. Jag har nästan glömt bort vilka starka känslor och minnen som musik kan framkalla.

Häng med på en lite nostalgitripp genom mitt liv, säkerligen är det både en och annan som känner igen sig.

All will be well, even after all the promises you broken to yourself..

Som du kanske redan hört, jag blir aldrig klar.

Du sluter dina ådror om du sätter dig och väntar..


Here's to you having a good life, from me..


Hon är inte nåt man får, hon är nån man ska förtjäna..


From the very first moment i saw you, thats when i knew. All the dreams i held in my heart suddenly came true.


What on earth is going on in my heart, has it turned as cold as stone, seems thee days i don't feel anything less it cuts me right down to the bone.


I'm thinking about the fireworks that go off when you smile.

If i go crazy then would you still call me superman.


I wont worry my life away.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom.


Vet du om att du är den vackraste i världen.


I should know who I am by now.


Usch hur kunde jag dejta det där, att jag trodde det skulle fungera.


Everything so blurry and everyone so fake.


For you i bleed myself dry.


Blue eyes you are all that i need.


Nothing in this world could keep me from staring at you.


I will walk on water, and you will catch me if i fall.


It's amazing, the look in your eyes like you can save me.


I fell so hard for you that i broke my heart in to.


While your storie's completed, mine is a long way from done.


Kalla mig cp, kalla mig bög.

Är du sugen på en saftig stek så titta hit.

I'm bringing sexy back
.

Sway my way.

Like a shooting star you shine brightest of them all.


I am the luckiest.


Even heroes have the right to dream.


Cause It's you and me.


And in your wedding dress to have and to hold.

Hey ya

Those flashing lights come from everywhere.

Slutligen..

GRÄBBÄSTAAA!



Inga kommentarer: