02 mars 2009

Operation sömn avslutad med goda resultat!

Nu är det ett litet tag sen jag uppdaterade och det beror på att jag har haft bättre saker för mig helt enkelt :)

Daniel tog ledig torsdag-fredag förra veckan så vi kunde påbörja operation sömn. Natten mot torsdag blev jag så less att jag påbörjade den själv, det tog 1 respektive 2 timmar att söva trollet när han vaknade, jag sov ingenting på hela natten jag kom i säng kl 6 när Daniels klocka ringde.

Sen var jag helt slut som människa. Natten mot fredag gick något bättre han vaknade ganska många gånger och vi bestämde oss för att han skulle få äta var 3e timme till en början och alla gången emellan så gick vi upp och vaggade honom till sömns. Det var några sömnlösa skrikiga totaltimmar men det gick!

Natten mot lördag gick betydligt bättre, han somnade ordentligt vid 22 tiden och vaknade inte förens kl 4 och åt, sen vaknade han först mot morgonsidan igen. Vilken skillnad!

Natten mot söndag gick i repris av föregående natt och det var skönt.

Inatt så har han vaknat 2 ggr och han somnade ordentligt kl 21. Fort gick det och ändring blev det. Från att inte kunna slita sig från tutten och äta 10 ggr per natt och vägra ligga i egen säng till att sova i sin egna säng vakna 1 gång på natten och äta. Vilken grej! Han börjar komma tillbaka till sitt rätta jag nu tror jag!

I Lördags var det fördelsedagskalas för Daniel och Svärmor, vi hade över släkten på tårta och fika. Kvällen slutade med att jag låg och spydde, kul med magsjuka. Den gick över till igår och idag är jag återigen rasslig i kistan och Daniel är påväg hem från jobbet för att han kräks som ett spädbarn. Roliga baciller, hoppas Wilmer slipper! Nu ska jag byta bajsblöja, ha en trevlig dag!

Inga kommentarer: