28 mars 2009

Pappa och jag denna Lördag.

Ikväll är de myskväll med min pappa, mamma har åkt och träffat kompisar i Gävle och ska ut på krogen för första gången sedan jag kom till världen. Hoppas hon får de skojigt. Iaf så skjutsade vi in mamma till Gävle och sedan bar de av hemåt jag sov hela vägen hem men när pappa smällde i bildörren hemma vid huset så vaknade jag till och då ville jag så klart upp ur den här bilstolen och leka. Jag låg i babygymet och hade alla mina leksaker runt mig medan pappa sprang runt och plockade och fixade för våran myskväll. När Pappa väl hade fixat klart så låg jag mitt på golvet i rummet och jag var inte särskilt nöjd för de var lite hårt där men nu är de ju så att jag känner att jag börjar kunna ta mig lite här och där på golvet, men oftast inte tillbaka där jag började så man får väl lära sig de med. Pappa var iaf jätterolig när han skulle ge mig banan så jag skrattade så jag kiknade tyvärr fick jag mest banan överallt utom i munnen men de gjorde inte så mycket för Pappa var så kul. Framåt kvällen fick jag gröt och lite persikopure och de var ju som vanligt jätte smaskens. Lite grötsanering och ombyte till pyjamas sen var de inga problem att somna, nu är klockan 23:00 och jag sover som en stock och är så nöjd, de har verkligen varit en kanon kväll hittills med Pappa vi får se hur han löser de lite senare när jag är sugen på tisse;)

Ps. vi saknar dig mamma.
Puss och kram /Wilmer

(Skrivet av Daniel (Wilmers Pappa)..)

Inga kommentarer: