01 juni 2010

Hej allesammans!

Nu har jag gjort fysprovet, tyvärr så saknades det lite fysik för löpningen, det blev några sekunder för mycket. Det var ganska väntat tyvärr eftersom jag helt enkelt inte haft tillräckligt med tid för att träna. Nu kommer jag dock ha det till nästa sökomgång och jag känner mig laddad.

Jag klarade de andra testerna utan problem så jag är glad att jag åkte dit ändå! Dockan var sjukt mycket tyngre än vad jag trodde, men det gick bra..

Ang historian så klarade jag den, så jävla skönt! Jag har verkligen lagt all energi på att läsa kursen och jag är så stolt över mig själv att jag klarade av att läsa in 100 poäng på en månad på sidan av ett heltidsjobb och familjen. Inte konstigt att jag inte haft kraft att träna tillräckligt. Dessutom har jag ju inte sprungit förr, jag känner inte min kropp och jag behöver mer marginal för att fixa provet under omständigheterna.. det är ju på en 400 meters bana och man springer runt runt som ett jävla jihu, sjukt jobbigt..

Nu ska jag bara ta det lugnt, det har varit så stressigt en tid nu! Är glad att allt äntligen är över!! Nu kan jag slappna av och bara fokusera på att bli bra på att löpa runt en bana, det kommer gå skitbra nästa gång!

Jag ska passa på att tipsa er om en roligt sajt som heter Buzzador.se man får testa grejer. Just nu testar jag Nutrogena Visibley clear facewash. Tycker den tar bort sminket väldigt bra!

Ska försöka få upp lite bilder här snarast nu när stormen lagt sig.. Puss!



3 kommentarer:

Mamma Pappa sa...

Vi är så stolt över dig gumman,
du har verkligen gjort ett kanon jobb.
Bra kämpat!
Älskar dig puss o kram

....... sa...

Hej nu var det länge sen jag läste din blogg, men tänkte lämna ett avtryck. Vad tråkigt att inte löpningen gick tillräckligt fort, men din inställning är rätt, nästa gång kommer det gå galant!!! /Linda

Vickys moster och Onkel Nisse sa...

Du är så duktig, de här kommer du att klara hur galant som helst. Du är ju redan en lång bit på väg. Vi håller tummarna medan vi sträcker på oss och är stolta som tuppar.... ok! En höna och en tupp. Puss och Kram